Що таке дропшіппінг: пояснюємо - визначення
Дропшиппінг - це бізнес-схема, в якій покупець залишає замовлення в інтернет-магазині, а той передає замовлення виробнику або оптовому постачальнику.
Виробник обробляє замовлення і відправляє його покупцеві. Інтернет-магазин відшкодовує вартість товару за оптовою ціною і заробляє на націнці, а виробник отримує додатковий ринок збуту.
Давайте розглянемо, чим дропшіппінг вигідний для бізнесу.
Переваги Дропшиппінг
Не вимагає великих стартових вкладень. Вам потрібно лише відкрити інтернет-магазин або створити сторінки в соцмережах, щоб привернути до них потенційних клієнтів. Це не вимагає великого стартового капіталу і зробити це можна самостійно.
Мінімум організаційних витрат. У Дропшиппінг ви відповідальні за три процесу - створення і наповнення торгового майданчика, залучення клієнтів і комунікацію з ними. Все інше - обробка замовлення, упаковка і відправка товару - турбота постачальника. Вам не потрібно організовувати склад і логістику, що робить дропшіппінг простіше оптової торгівлі.
Широкі можливості для співпраці. Оскільки фізичного складу немає, то і обмежень по наповненню торгового майданчика немає. Ви можете співпрацювати з декількома постачальниками за цією схемою.
Немає прив'язки до місця. Ви можете управляти дропшіппінг-бізнесом з будь-якої точки світу за допомогою ноутбука і інтернету.
У Дропшиппінг є і свої недоліки
Високий рівень конкуренції. Оскільки вхід в цю нішу нескладний, багато пробують свої сили.
Відсутність контролю за цінами і складом постачальника. Якщо товар не буде доставлений вчасно з вини постачальника, то в очах покупця винними будете ви.
Проблеми з накладеними платежами, шлюбом, поверненням, обміном. Через те, що товар купується не безпосередньо, ці звичайні процеси можуть перетворитися в тяганину, яка буде завдавати шкоди вашій репутації.
Постачальник може підвести. Недобросовісний постачальник може зібрати вашу клієнтську базу і розірвати з вами домовленість, переманивши таким образів клієнтів до себе.
Потрібно вкладати кошти в рекламу. Якщо не вкластися в рекламу сайту, перші продажі можуть бути нескоро.
Однак в цілому, плюсів все-таки більше, а тісна співпраця і комунікація з постачальником допоможе запобігти і подолати проблеми. Давайте уточнимо, за якими принципами працює дропшіппінг.
Як працює дропшіппінг:
Створіть торгову точку онлайн
Знайдіть постачальника
Укладіть договір з постачальником
Почніть торгівлю
Масштабується
Організація Дропшиппінг вимагає проходження наступних етапів.
Етап 1: Створіть торгову точку онлайн
Створіть інтернет-магазин або сторінку в соцмережах. Сьогодні інтернет-магазин можна створити швидко і без знання коду за допомогою конструкторів. Залучати трафік на свій сайт можна за допомогою SEO та реклами в інтернеті.
Соцмережі пропонують зручні функції для торгівлі і велику потенційну аудиторію. Нарощувати обсяги трафіку в Facebook і Instagram можна за допомогою таргетированной реклами та контент-маркетингу.
Етап 2: Знайдіть постачальника
Спершу визначитеся, які групи товарів ви хотіли б продавати. Щоб працювати ефективно, потрібно розбиратися і цікавитися цим товаром і стежити за трендами в ніші.
Крім того, не всі постачальники хочуть працювати за такою системою через відносно невеликого обсягу продажів, тому випишіть кілька постачальників в цікавій для вас ніші і зв'яжіться з кожним. Запропонуйте свої умови, але не погоджуйтеся на додаткові внески крім оптової ціни, адже це збільшить ваші витрати і ризики.
Етап 3: Укладіть договір з постачальником
Попросіть фото товарів в хорошій якості, а якщо їх немає, то попросіть пробники і зробіть продуктові фотографії самостійно. Підготуйте унікальне опис товару і розмістіть його на сайті.
Обговоріть терміни доставки товару, умови обміну і повернення. Цю інформацію слід розмістити на сайті.
Зробіть кілька тестових покупок, щоб упевнитися в надійності постачальника.
Етап 4: Почніть торгівлю
Залучайте трафік в ваш магазин за допомогою реклами і приймайте замовлення. Схема торгівлі в Дропшиппінг така: покупець залишає замовлення в онлайн-магазині, дані про замовлення та адресу доставки передають постачальнику, а той упаковує і відправляє товар.
Продавець товару, тобто власник інтернет-магазину, відшкодовує постачальнику оптову вартість товару, а різниця між оптовою і роздрібною ціною залишається в його кишені.
Етап 5: масштабується
Дропшиппінг-бізнес легко масштабувати. Розміщуйте більше позицій на сайті і залучайте більше потенційних клієнтів на ваш сайт. Ретельно контролюйте кількість залишків на складі постачальника і зміни цін.
Вітаємо, тепер ви знаєте, що таке дропшіппінг, в чому його переваги, недоліки і як він працює.